Heaven4kids.se använder cookies för att samla statistik, som hjälper oss att förbättra användningen av shoppen för våra kunder. Om du klickar på en sida på Heaven4kids.se, accepterar du därmed vår cookiepolitik. - Läs mera om cookies

Ångrar beställning
Du har som konsument 14 dagars ångerrätt, när du handlar hos os.
Ångerfristen löper ut14 dagar efter den dag du har mottagit din vara, eller får den sista del av beställningen i fysisk besittningen, när det gäller ett avtal om flere varor beställad i en ordre och som levereas individuellt.

För en enkel och lätt återvändandeprocessen behöver du bara två saker:

Returformulär.

Du har fått ett returformulär på din e-post. Den bifogas i e-posten som har ämnet "order packad och accepterad". Om du inte har mottagt den på din e-post, kan du kontakta kundservice, be dem att skicka det till dig igen
När vi har tagit emot och bearbetat dina returnerade varor kommer pengarna att krediteras för varorna. Om du vill byta en produkt, kom ihåg att ange storlek och artikelnummer på returformuläret under förklaringsfältet.

Returlabel:
Du kan hämta en returetikket till GLS/Schenker (Kräver skrivare) som skickas till din e-post, till 59,95 kr HER
Det är inte ett krav att du måste hämta returetikett, du kan också ordna annan frakt själv.

Alla returpaket måste skickas till:
Eurostores Group A/S
Nørregade 100
6650 Brørup
Danmark


OBS!

Vår inte paket som skickas per post. COD. eller paket skickas utan distribution

Vi har inte möjlighet att hämta sändningar som skickas utan distribution..

Vänligen returnera varan ordentligt när du returnerar och lägg INTE sätta direkt på originalförpackningen.

Du kan inte ångra ditt köp genom att vägra att ta emot paketet eller inte hämta paketet

Klagomål

När du handler med oss, som komsument gäller köålagen för köp av produkter. Det innebär att du har 36 månader till att klaga om ett eller fler produkter. Om ditt klagomål är berättigat, innebär dette att du antingen kan få produktet reparerad eller byta ut, återbetalning eller minskning i pris, beroende på den specifika situationen. Skador på produkten på grund av felaktig hantering av kunden omfattas inte av rätten till klagomål. Klagomål angående fel och brister måste rapporteras till Heaven4kids.se inom rimlig tid efter att felet har upptäckts. Här betraktas två månader som en rimlig tid, såvida inget annat avtalats. Vi refunderer op til 59,95.- kr i fragtomkostninger i forbindelse med reklamationer.

Som en start, skicka ett e-postmeddelande med en beskrivning av problemet / felet och bifoga bilder av produkten. Ett bild av felen och ett bild aa hela produktet. Då kan vi både bedöma problemet och produktens allmäntillstånd och bedöma om vi kan behandla klagomålet utifrån bilderna eller om vi måste få tillbaka produktet.

Om klagomålet godkänds, kommer vi att återbetala dina frakkostnader (dock högst 39, -), vänligen kontakta oss på reklamation@eurostores.dk innan du returnerar dina produkter själv, så att vi kan lösa problemet.

För ytterligare information se villkor.

Sä här pakker du din returpaket.

När du som kund är ansvarig för din returpaketet kommer tillbaka till oss, är det viktigt att du packar paket korrekt och säkert in och att det finns en returformulär med i box / påse när du skickar tillbaka det.


Du kan:

Skicka tillbaka i samma låda eller påse som du fått dina varor i, så länge det inte går emot punkt 1 under Du får INTE. Kom bara ihåg att tejpa en returetikett på utsidan av paketet.

Skicka retur i vilken låda eller påse du önskar så länge den är ordentligt packad och det finns ett returetikett utan på, och det går inte mot punkt 1 under du får INTE.

Skicka retur med eventuella fraktföretag du önskar, men har du köpt en returmärkning hos oss, måste du leverera det där du har hämtat ditt paket.

Skicka flera beställningar i en försändelse så länge du har bifogat ett returformulär för varje beställning i paketet.


Du får INTE:

Tejpa en returetikett direkt på förpackningar om detta är en viktig del av produktvärdet. Till exempel. Om du har fått ett par skor i en låda, måste returetiketten inte vara tejpad på lådan. Se bilder nedenför.

Neka mottagandet av din beställning. Om du önskar att ångra din beställnig, vänligen kontakt oss.

Lämna ditt paket utan att plocka upp den.

Sicka ditt paket tillbaka utan en returformulär är bifogade med produktet.